Za pośrednictwem Cyfrowego Urzędu, który mieści się pod adresem www.cu.jablonna.pl możemy załatwiać wiele spraw urzędowych bez wychodzenia z domu. Wystąpimy między innymi o zgodę na usunięcie drzewa, podział nieruchomości czy zajęcie pasa drogowego. Złożymy wniosek o dofinansowanie kosztów wymiany źródeł ciepła, deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz uzyskamy zaświadczenie o zameldowaniu i wymeldowaniu.
Aby skorzystać z e-usług, musimy się najpierw zarejestrować. Najlepiej to zrobić poprzez login.gov.pl. Po wybraniu tej opcji nastąpi przekierowanie na stronę login.gov.pl, gdzie należy wybrać metodę autoryzacji, np. Profil Zaufany. Korzystając z tego sposobu logowania możemy w pełni korzystać z oferowanych usług bez konieczności wizyty w Urzędzie. Profil Zaufany można wyrobić bezpłatnie i możemy go uzyskać bez wychodzenia z domu. Informacje, jak to zrobić, uzyskamy pod linkiem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Osoby, które nie posiadają Profilu Zaufanego ani kwalifikowanego podpisu elektronicznego mogą się zarejestrować wpisując swoje dane w specjalnym formularzu. Następnie na podany przez nas adres e-mail przesyłany jest link aktywacyjny, który należy otworzyć. Po ustawieniu hasła będziemy mieli możliwość korzystania z portalu. Jednak w tej opcji nie mamy możliwości elektronicznego podpisania dokumentu.
Aby skorzystać z e-usług, musimy się najpierw zarejestrować. Najlepiej to zrobić poprzez login.gov.pl. Po wybraniu tej opcji nastąpi przekierowanie na stronę login.gov.pl, gdzie należy wybrać metodę autoryzacji, np. Profil Zaufany. Korzystając z tego sposobu logowania możemy w pełni korzystać z oferowanych usług bez konieczności wizyty w Urzędzie. Profil Zaufany można wyrobić bezpłatnie i możemy go uzyskać bez wychodzenia z domu. Informacje, jak to zrobić, uzyskamy pod linkiem: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany
Osoby, które nie posiadają Profilu Zaufanego ani kwalifikowanego podpisu elektronicznego mogą się zarejestrować wpisując swoje dane w specjalnym formularzu. Następnie na podany przez nas adres e-mail przesyłany jest link aktywacyjny, który należy otworzyć. Po ustawieniu hasła będziemy mieli możliwość korzystania z portalu. Jednak w tej opcji nie mamy możliwości elektronicznego podpisania dokumentu.
Usługa realizowana jest w ramach projektu „Rozwój e-administracji w Gminie Jabłonna” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Oś priorytetowa II „Wzrost e-potencjału Mazowsza”, Działanie 2.1 „E-usługi”, Poddziałanie 2.1.2 „E-usługi dla Mazowsza w ramach ZIT”.