Ustawienia strony

Wyszukiwarka

BIP, ePUAP, Youtube, Facebook

Jesteś tutaj:

Podpisaliśmy umowę na usunięcie azbestu

Data: 24.05.2023 r., godz. 11.00    341
Gmina Jabłonna otrzymała dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie dla wszystkich mieszkańców, którzy złożyli wniosek w sprawie zadania pn.: „Demontaż oraz unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Jabłonna – etap XII”.

Umowa na realizację zadania została podpisana 22.05.2023 r. Planowane zakończenie zadania wraz z uzyskaniem pełnego efektu ekologicznego to 29.09.2023 r.

Dofinansowanie projektu wynosi 40% kosztów kwalifikowanych obejmuje: demontaż, transport i utylizację eternitu lub transport i utylizację eternitu zdjętego we wcześniejszych latach i składowanego dotychczas na posesji.

demontaz_azbestu.jpg (140 KB)