Archiwum aktualności: kultura i sport
Wykaz publikowanych aktualności.
-
Na prośbę Uniwersytetu Warszawskiego informujemy o bezpłatnym kursie on-line z języka angielskiego dla osób dorosłych powyżej 65 roku życia w ramach projektu pt. „Trzecia Misja Wydziału Neofilologii Uniwersytetu Warszawskiego”:
-
GCK Chotomów:
"W ubiegłym roku graliśmy na żywo a w tym... Naszych planów i zamierzeń nie zniszczył wirus, przeciwnie staliśmy się jeszcze bardziej zmotywowani do spotkania z Wami. Ten koncert jest dowodem na to, że dzięki współpracy nawet w izolacji możemy stworzyć coś wspaniałego. Dziękujemy wszystkim którzy wzięli udział w tym wydarzeniu."
-
Z okazji Dnia Dziecka Powiatowa Instytucja Kultury w Legionowie ogłasza konkurs dla dzieci w wieku 4-8 lat na krótką historyjkę z udziałem własnoręcznie stworzonego Bohatera lub Bohaterki.
-
Od 1 czerwca Biblioteka Gminna w Jabłonnie i filia w Chotomowie powróciły do poprzednich godzin pracy.
-
Projekt "ALGORYTM SZANIAWSKIEGO" jest realizowany przez Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku. Powiatowa Instytucja Kultury w Legionowie jest partnerem tego przedsięwzięcia. Projekt dziennikarski dla młodzieży jest dofinansowany ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu "Kultura w sieci".
-
Otwarte biblioteki
(Zam: 25.05.2020 r., godz. 15.40)
1245
Od 11 maja biblioteka w Jabłonnie i filia w Chotomowie wznowiły wypożyczanie książek.
-
7 maja żołnierze i pracownicy resortu obrony narodowej 9. Brygady Wsparcia Dowodzenia DG RSZ oraz Wojskowego Zespołu Sportowego Batalionu Dowodzenia Wojsk Lądowych odwiedzili dzieci i młodzież z Domu Dziecka w Chotomowie.
-
27 maja 1990 roku odbyły się pierwsze w Polsce wybory samorządowe. Od 2000 roku właśnie tego dnia obchodzimy Dzień Samorządu Terytorialnego.
-
Od 8 do 15 maja trwał XVII Ogólnopolski Tydzień Bibliotek. Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją przygotowaną przez Gminną Bibliotekę w Jabłonnie.
-
Wznawiamy dyżur animatora sportu na boisku szkolnym przy Szkole Podstawowej nr 2 im. Orła Białego w Chotomowie.